Favorieten ; Essence

Hey iedereen ! Hier mijn favorieten van het merk Essence , een rijtje met favorieten en een kleine uitleg met foto’s . Hope you enjoy it ♥

Alles bij elkaar ;

Afbeelding

– Essence paarse oogschaduw, zonder overdreven glitters, met een lichte shimer 
Ik vind het zelf heel handige oogschaduw, en hij is heel zacht, en het ziet er erg mooi uit op je ogen, niet zo korrelig, maar eerder een héél klein beetje mouse achtig . 
Prijs ; € 2,29 

Afbeelding

– Essence maximum deffenition mascara 
Dit is een fijne mascara, met een rubberen borsteltje waardoor het goed separeert. 
Prijs ;  € 2,85
– Essence 2 in 1 eyeliner pen
Ik heb alleen nog maar de dunne kant gebruikt, en daar kun je echt héle fijne mooie lijntjes mee maken ! 
Prijs ; € 2,99
– Essence liquid liner black mania
Dit is ook een fijne eyeliner, waarmee je wel wat dikkere lijnen zet dan met de dunne kant van 2 in 1 eyeliner pen. Het is een eyeliner waar je een ” standaard ” lijntje mee zet ! 
Prijs ; € 2,29 

;Afbeelding

– Essence Crackle nagellak topcoat wit
Deze nagellak breng je aan over een kleurtje ( wel even laten drogen ! ) en je krijgt een hele leuke crackle !
Prijs ; € 1,80
– Essence Nail art magnetics + magnet ( stripes )
Prijs ; € 1,79 voor het magneetje , en €1,99 voor het lakje.
Je krijgt bij deze nagellak geen gewone streepjes, maar een heel leuk effect met streepjes ! Ik vind het echt supermooi, en het staat nog eens chique ook !  

Afbeelding

– Essence Compact Powder
Ik heb deze al heel lang, je ziet dat het bij mij heel korrelig is, in het begin was het gewoon vast. Ik gebruik hem meestal nadat ik foundation mouse + poeder heb opgebracht, voor een mooier effect .
Prijs ; omdat deze niet meer zo nieuw is, kan ik de prijs niet vinden, sorry ! Het zal rond € 3 – 4 zijn denk ik. 

Afbeelding
Voor de hele collectie van Essence ; www.Essence.eu 

Kortom ; alles heeft een hele goede kwaliteit, en het is zó goedkoop! 
Essence is mijn favoriete budgetmerk, alleen qua nagellak vind ik de nagellakjes van Miss Sporty  het fijnst, maar die van Essence zijn ook heel goed. 
Hope you enjoyed , heb jij nog favoriete ( Essence ) producten, laat me het weten ! 

Afbeelding

2 thoughts on “Favorieten ; Essence

Geef een reactie

