My diary ; week 40 .

Hey lieve iedereen.

De rede dat ik weinig schrijf is simpel; school .. aangezien ik met gemak altijd over ging, en nu alles opeens veel drukker wordt, moet ik wat beter mn best gaan doen.. 
Het leek me wel leuk om een dagboek met activiteiten van deze week te posten, zodat je ook ziet hoe ik de weken (meestal) doorbreng! Enjoy x. 

Maandag;
06.45 , de wekker gaat.. helaas school begint weer. Ik druk een aantal keer op snooze en ben daardoor natuurlijk pas om 7 uur me bed uit, veel te laat. heb nog maar een half uur om alles te doen. HAASTEN!
07.40 , ach ja het is nog redelijk gelukt, een aantal dingetjes van make-up/haar overgeslagen, en 10 minuutjes later. Heel erg snel gefietst naar de bushalte, en de bus echt net, maar dan ook nét gehaald!
08.15 , beland op school. De eerste uren nog wat bagger ( druk weekeind, incl alcohol etd. )
10.45 , heerlijk dit, pauze! Ik geniet van mijn zelfgemaakte brownies, die ik natuurlijk aan niemand weg, geef 😉 nee ik ben niet gul.. 
16,15 , eindelijk is deze lange dag voor bij. Weer bergen huiswerk en VGT’s ( proefwerken ) meegehad. ja ja het leven van een middelbare scholier is weldegelijk zwaar 😦 
16. 50 , we zijn weer thuis. Lekker even een half uurtje chillen, en daarna eten en in de boeken. 
23. 30 , nu pas klaar met leren. Moet echt beter gaan plannen, ik vond whatsapp even heel erg interessant ( uhm 2 uur non-stop whappen, shame-me! )
24.00, mooie tijd om te gaan slapen! Nog eventjes met mijn vriendinnetjes gesproken, even leuk tijdschriftje gelezen en muziekske geluisterd, Goodnight !

Dinsdag;
09.00, hoe heerlijk dit, nu pas de wekker ! Mhhh i love uitslapen ❤
09,50, alles rustig aan gedaan, nu klaar om te vertrekken naar school ( op ’t fietske ! ) I – I – I – I – I work outt. 
11,15, redelijk traag tempo, toch op school gekomen met leukste dinnetjes. Nog een kwartiertje tot de les, nog even lekker broodje halen in de kantine ( ontbijt ! ) 
11.00, het is saai, deze les.. Nog even bikkelen tot de pauze.
15,30, alweer uit ! Deze schooldag ging snel zeg wauw!
16,50, weer terug thuis. Eerst met maam nog even naar het Kruidvat voor een cadeau voor tante & nichtje.
17,40, frietjes gehaald & cadeautjes. Na het eten gelukkig niet veel te doen 🙂 
20.00, lovely, nu al klaar met alles ! Gtst kijken en daarna avondje bankhangen, yeyyy ~!
02,30, oei oei, time goes fast when you’re having fun.. Ik moet er morgen al weer om 06.45 op. BRAK!

Woensdag;
05,00, Hé, wat vervelend, ziek!
11.30, Mama heeft me lekker laten slapen, en me ziek gemeld, lieeefff ! Dagje uitrusten/zieken.
18,00, bijna de hele dag geslapen, voelt goed. Nu even klein beetje eten, voel me nog steeds niet geweldig.
23,00, optijd naar bedje ! 

Donderdag; 
Dagje vrij! Heerlijk, studiedag !
Geen wekker gezet, en uiteindelijk wakker geworden om 11.50, zeer chill ! 
‘S middags lekker afsgesproken en geshopt met me lieve dinnieess ❤
23.30, normale tijd, slapen !

Vrijdag’;
TGIF ! 
08.45, wekker, voor maar 3 uur school :S
10.15, naar school gebracht door me lieve mammiee ! Over een kwartiertje les tot 14.00
18.00 Pizza time! 
20.00 indrinken met friends
22.00 uitgaan tot …. 
06,00 beland in bed na geweldig avondje

Zaterdag; 
14,00 hey ik zie licht.. kater, ah .
15,30 uiteindlijk toch mijn bed uit kunnen komen.. 
17,00 helaas moet ik verplicht mee naar een verjaardag van mama’s collega. 
17,30 goh, iedereen is wel onder de indruk van me, maar hey? Waarom?
 0.10 zo laat is het nu ha-ha ! 
Ik zal nog wel een aantal uurtjes op zijn, whappend, twitterend, facebookend, muziek luisterend… Iedereen alvast goodnight ! 

 

LOve yOu guys, xOxO Larissa ❤

Geef een reactie

