De kleine dingen, die het leven soms zo lastig maken | top #20

Hey lieve allemaal, zoals je misschien al gemerkt hebt, schrijf ik de laatste tijd wat vaker. Ik heb nu in de gaten hoe dat werkt met het inplannen van posts, en heb net een weekje vakantie achter de rug. Ik ben van plan om elke zaterdag / zondag ( ik begin morgen ) een week planning te maken, voor wat ik allemaal moet doen voor school, hobby etc. met ingeschatte tijd, want ik merk gewoon vaan dat ik in tijd nood kom. Ik ga het de komende weken uit proberen, en als het werkt, dan is dat erg tof!

Maar goed, je kent het wel, die kleine dingen die je soms zo zwaar irriteren! Een deur die net niet sluit, je stoot je teen, je laptop valt zomaar uit het niets uit, en je creatie is verdwenen.. deze dingen maken je het leven soms wel eens lastig. Ik ga ze even op een rijtje zetten en met evt. wat kleine tips om weer je positieve bril op te zetten ☺☺
Later komt er natuurlijk ook een lijstje met de kleine dingen, die het leven soms een stuk leuker maken ! ☺

Hoi ik ben een meisje en ik ben boos.

1. De deur dicht gooien, en hij gaat net niet dicht.. tja..
2. Je hebt op zondag lekker de hele dag vol met je schoolwerk, tja, wat is een weekeind ?
3. De kleren die je ’s avonds aan wilt doen ( voor een feestje ? ) zitten natuurlijk nét toevallig weer eens in de was!
4. Je zet de radio aan, hoort je favoriete liedje, zet hem harder, en dan is hij afgelopen, pour you.
5. Je valt van de trap
6. Je hebt een slappe band, of nog erger, een lekke band, wanneer je ‘s ochtends haast hebt en snel naar school moet..
7. Je haar en make-up zitten eens een keer in een keertje goed, je bent blij, vervolgens fiets je naar school, heb je erg harde wind, en begint het vervolgens ook nog eens te regenen! Alles verpest, ofcourse!
8. Je batterij van je telefoon is leeg, en je hebt nog een hele dag school..
9. Je zit op je fiets, vrolijk, blij, zonnig weer, maar het heeft de hele ochtend geregend, en een auto rijd, perongeluk ( natuurlijk is dat gewoon expres! ) door een plas, waardoor je helemaal onder dit regenwater zit!
10. Je stoot je kleine teen
yuo
11. Je hebt een heel verslag getypt, en drukt per ongeluk op het kruisje bij Word, natuurlijk kun je op ”annuleren”  klikken, maar dan klik je perongeluk op ” niet opslaan ” ..
12. Je bent de hele middag ijverig bezig aan je huiswerk (!), en vervolgens neem je een pauze, welverdiend, en net op dat moment komt natuurlijk je moeder je kamer binnen, en begint een hele preek te geven over dat jij beter je huiswerk moet maken!
13. Je komt na een zware, lange, schooldag thuis, en wat eet je, juist je lievelingseten, not. Spruitjes, yeah! (juist, sarcasme)
14. Je maakt een sarcastische opmerking, waarvan je vriendin niet snapt dat hij sarcastisch is 😉 ..
15. Je ligt ’s avonds in bed, en je telefoon valt zo op je hoofd, wie kent het niet !
16. Er is helemaal niks aan de hand, en iedereen vraagt, ” hee meid, wat is er ? ” Hier van wordt je ook niet veel vrolijker 😉 ..
17. Je kan niet slapen terwijl je er de volgende dag vroeg uit moet ( voor school ) 😦 ..
18. Je bent je boek vergeten op school, en je hebt een proefwerk morgen.
19. Je nagels zijn eindelijk mooi, lang, en gelijk, beginnen ze zo te scheuren..
20. Je tweet is langer dan 140 tekens..

Zo dit waren ( mijn ) ” De kleine dingen, die het leven soms lastig maken ” Maar je moet je natuurlijk niet sip voelen door deze dingen, want het leven heeft ook veel positieve kanten, zo is de zon en warmte heel mooi, vooral als dit het geval is in Nederland, maar ook sneeuw kan heel mooi zijn! Muziek kan je vaak opvrolijken, mensen met wie je goed kan praten. Genoeg dingen om je beter door te voelen!

Zoals je misschien al merkt, schrijf ik niet echt erg veel over make-up etc. ik wil dit wel wat vaker gaan doen, maar ik schrijf meestal van uit eigen ervaring.
Je zult de komende maand wel een beauty- product kunnen verwachten, dat is in ieder geval mijn bedoeling!

Hopelijk vonden jullie het, ondanks de vele ” negatieve” dingen een leuk stukje om te lezen ! ☺

Heel veel liefs, en een fijne zondag toegewenst!

4 thoughts on “De kleine dingen, die het leven soms zo lastig maken | top #20

Geef een reactie

