TGIF!

Hè hè eindelijk is het weer vrijdag! Een dagje voor mij waar ik pas lekker om 11 uur naar school moet, en dan maar tot een uurtje of half 3. Heerlijk! Het weekeind in zicht, even bijslapen en al die shit ☺☺. Proberen om buiten om de, meestal, volgeplande zondag met huiswerk, even lekker tot rust te komen & bij te komen na deze week school die weer na dat heerlijke herfstweekje kwam. Het ging aardig snel voor bij, ik heb een super lieve en leuke klas. Ik heb verder nog niet veel plannen voor het weekeind. Beetje computeren, bloggen, blogs lezen, eten, lekker in badje, beetje tutten, WhatsAppen,  muziekje op en dan is het leven echt goed. Daar geniet ik echt van, met volle teug! En vooral omdat er voor volgende week geen proefwerken of so’s gepland staan ( nog niet! ) en geen huiswerk voor de maandag, dus dat wordt echt een fijn relaxed weekeind. LOVE IT.
Dit was even een kort blogje om de vrijdag mee te beginnen, en het weekeind tegemoet te zien komen.

Wat zijn jullie plannen voor dit weekeind? Volgepropt met huiswerk of lekker een dagje shoppen? Ik hoor het graag!
Lots of love, x Laris ♥♥

Geef een reactie

