Society, why are you so stupid.

 

Je kent het wel, mensen beoordelen maar over alles. Ze kennen je niet eens, en je wordt in een ” hokje gestopt ” . Hit is niet bepaald het ” love peace hope ” wereldje waar we in leven. Oorlogen in zoveel gebieden, mensen die zelfmoord plegen omdat ze het niet meer aankunnen, worden gepest. Waarom? waarom zou je mensen pesten. Iedereen mag zichzelf zijn, dat maakt het juist leuk. Maar er zijn van die mensen die dat niet accepteren, ik wil ze niet in hokjes plaatsen maar toch. Soms gaat het ook vanzelf, ik weet heus dat ik het zelf ook doe. Maar ik zou  nou niet iemand gaan pesten, dat gaat te ver. Waarom pesten mensen, wat is daar het nut van? Een wereld zonder pesten is toch een redelijke vraag? Kijk ik snap dat een wereld vol vrede en alles mooi, dat dat een sprookje is. Maar er zijn zoveel campagnes tegen pesten, maar helpt het? Nee dus.

Deze 2 plaatjes en mijn mening leggen het hopelijk al genoeg voor je uit, ik ben tegen pesten. Ben jij ook tegen pesten? Zet dit dan op je blog/twitter/facebook etc, of maak er zelf een artikel(tje) over. Stop pesten, je kunt er zelf een klein beetje aan helpen door er aandacht aan te geven.


En wat vooral ook moet stoppen is het misbruiken van dieren, lol maken op de pijn van dieren. Die lelijke nickelson cavalli jassen of weet ik veel, met bontkragen. Jaja iedereen is er trots op als ze zo’n jas met mega bontkraag hebben, maar besef eens hoe deze dieren voor jou stomme jas moeten lijden. Naieve mensen.

http://t.co/DrfxqIqv Dit gaat toch te ver! Als ik dit alleen maar zie, krijg tranen in mn ogen, deze mensen zouden ze een kogel door hun kop moeten jagen, ja ik ben boos.

* Ben jij ook tegen pesten? Zet dit dan op je blog/twitter/facebook etc, of maak er zelf een artikel(tje) over. Stop pesten, je kunt er zelf een klein beetje aan helpen door er aandacht aan te geven.  Stop pesten, nu! Deze mensen kunnen namelijk niet voor zichzelf opkomen

* Ben jij ook tegen dierenmishandeling ? Zet dit dan op je blog/twitter/ facebook etc, of maak er zelf een artikel(tje over. Stop dierenmishandeling, je kunt er zelf een klein beetje aan helpen door er aandacht aan te geven. Stop dierenmishandeling, nu! Deze dieren kunnenen natuurlijk niet voor zichzelf opkomen. Laat ze niet aan hun lot over.

 

Heel veel liefs, en nog een fijne week toegewenst, onlangs dit heftige ( vind ik ) bericht ik hoop gewoon jullie aandacht te trekken, omdat dit gewoon niet zou moeten kunnen.

xoxo. Larissa

One thought on “Society, why are you so stupid.

Geef een reactie

