Photoshopped Celebs, just for fun :-)

Gewoon, omdat het weekeind vandaag begonnen is, het sneeuwt ( wat ik vreselijk vervelend vind met vervoer school kou etc!) En gewoon, omdat het kan, en op internet staat 😉 Your Dear Larissa ♥

celebrity-photoshopped-before-and-after-6 celebrity-photoshopped-before-and-after-7 celebrity-photoshopped-before-and-after-8 pht celebrity-photoshopped-before-and-after-43 celebrity-photoshopped-before-and-after-28 celebrity-photoshopped-before-and-after-25 celebrity-photoshopped-before-and-after-18 celebrity-photoshopped-before-and-after-11 celebrity-photoshopped-before-and-after-10

Ze zijn natuurlijk niet allemaal even ”erg” , maar ik vind die van Madonna / Britney het ergst, denk ik.

 

6 thoughts on “Photoshopped Celebs, just for fun :-)

  1. Haha ja dit is wel eens leuk om zo te zien 🙂 , wanneer komt er weer een leuke makeup post ofso, met ooglook producten nagellak ofso?? Vind ze altijd erg leuk, het is weer een tijdje gelede, toch?
    Liefs xx

    • Bedankt Veronique, voor deze feedback! .. Dat klopt dat er al een tijdje weer geen makeup post geweest is! Ik wilde vanmiddag een (feestelijke/kerst) oog ( en een deel gezichts + lippen ) look maken ! Ik ga hier vanmiddag mee beginnen en proberen om deze vanavond/ morgen op mijn site te zetten. Hopelijk ben je hierbij genoeg geïnformeerd! Veel liefs, Larissa ♥ x

  2. Erg leuk artikel! Zo zie je maar dat celebs ook een heel `normaal` lichaam hebben! wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

