Ziek ..

Natuurlijk ten eerste (nog) een gelukkig nieuwjaar toegewenst.
Bij mij is dit alleen niet al te best begonnen… Op nieuwjaarsdag voelde ik me eigen al niet geweldig (maar dit is meestal, dus ik dacht ” niks aan de hand”) maar het werd steeds erger, en op 4 januari voelde ik me zo ontzettend slecht en sindsdien is het niet meer weg gegaan.
Ik at per dag een beschuitje met jam, en sliep heel veel, tenminste dat probeerde ik want dat lukte niet altijd.
Ik dronk veel thee en water, en de hoogste dosis paraceta’s per dag die toegestaan is. Ik lig dan ziek in bed, beetje tv kijken en af entoe wat whatsappen, tot dat mijn pijn weer te erg wordt en dan kan ik helemaal niks horen of zien.
Jullie hebben het vast al wel van meerdere gehoord ” een virus” de griep heeft mensen 2013 al vroeg te pakken (toch nog het einde van de wereld?, no kidding ☺).
Maar goed. Ik ga voorlopig geen artikelen meer plaatsten want ik kan dan ook geen make-up verdragen. Ik wilde een artikel over mijn favoriete producten van 2012 doen (die ik nog steeds heb) maar dat zal voorlopig niet komen.
Ik wens jullie al het goede voor het nieuwe jaar, (en hopelijk niet de griep), veel succes met jullie eerste dagen school, en keep your head up 😉

Veel liefs van Larissa

4 thoughts on “Ziek ..

Geef een reactie

