Persoonlijk #1, mijn leven en problemen.

Hoi allemaal,
zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben heb ik de laatste tijd niets meer geschreven, of nergend op gereageerd.
En zonder al te dramatisch te willen klinken, of te overdrijven, ik zou niet weten hoe ik het anders moet brengen. I’m a little depressed.

Alsof de laatste tijd niks meer leuk is, niks me meer aan het lachen maakt, en het kleinste dingetje me laat janken als een kind wat zíjn speen kwijt is. Ik kijk dagen achter elkaar de zelfde films, zonder ze saai te vinden, dat is dan het enige wat me weer wat positiviteit geeft. Heb nergens zin in behalve in bed liggen met mijn telefoon, film, chips en liters redbull. Goed, misschien kom ik over als de nieuwe zeurende Barbie, maar zo voel ik me nou eenmaal. Me moeder heeft me zelfs twee weken van school gehaald omdat het leren niet te doen was, en slechte punten me nog depressiever maken. Ik voel me zelf een wandelend zeurend emotioneel wrak, die al met vijftienjarige leeftijd in een midlifecrisis zit.
Ik vraag me elke ochtend wanneer ik wakker word af, heeft het leven wel zin, wat doe ik hier ik ga toch dood uiteindelijk. Ik moet weer leren inzien wat het leven je te geven heeft, de mooie kanten van alles, het ‘ YOLO, FUCK IT. JUST BE HAPPY AND LIVE ‘ moet terugkomen. Ik wil mezelf weer voelen zoals vroeger, dat meisje zonder problemen wat altijd positiviteit met zich mee brengt.
Ik hoop dat jullie dit kunnen respecteren, en ik hoop nou niet op reacties met ” aansteller, of zijkert ” ik wilde gewoon even vertellen hoe het zat, en waarom ik niks meer schrijf.
Larissa

Geef een reactie

