short messsage | update | 2 voornemens …

Mh… ik merk het toch wel de laatste tijd, mijn conditie is zwaar achteruit gegaan in de winter! Niet dat hij normaal perfect was, maar ik merk nu toch wel tijdens de gymlessen bijvoorbeeld dat mijn conditie niet geweldig is!
Ik wil daarom gaan beginnen met joggen/ hardlopen. Mijn plan is om te beginnen met piramideloop; 1 min lopen – 1 min rennen – 1 min lopen – 2 min rennen – 1 min lopen – 3 min rennen – 1.5 min lopen – 4 min rennen – 2 min lopen – 3 min rennen – 1.5 min lopen – 2 min rennen – 1 min lopen – 1 min rennen – 1 min lopen – ready! Dus in totaal ben ik dan zo’n 26 mintuen bezig met lopen/rennen (volgensmij??) En wanneer dit dan goed gaat gaan beginnen met na het inlopen/ opwarmen volle 6 minuten rennen, en dit vervolgens opbouwen naar 15 minuten rennen. Ik ben van plan morgen te beginnen …

Ten tweede, a school thing; plannen! Ik ben ont-zet-tend slécht in plannen! Dan neem ik me voor om eens optijd te beginnen met het leren voor een proefwerk, en eindig ik uiteindelijk een dag of 2 van tevoren met 60 bladzijdes te leren, herkenbaar?
Hier wil ik dus verandering in brengen. Ik ben van de week begonnen met in mij telefoon in een to-do app een planning te maken die mij elke dag een herinnering stuurt met wat ik (zou) moet(en) doen.

Dit zijn mijn 2 voornemens voor de komende tijd/ maanden.
Hebben jullie nog voornemens?

xxx Larissa, happy saturday !

Geef een reactie

