5 Things i can’t live without..

SAM_7932

SAM_7935

SAM_7937

SAM_7938

SAM_7940

* Mijn bril; ik loop bijna heel de dag rond met dit ding op mn neus, zonder bril krijg ik 9 van de 10 keer hoofdpijn, en ik zie gewoon niet heel goed dan. Ik had altijd erg veel last van hoofdpijn en zag veel niet duidelijk meer, ben toen naar de opticien geweest en het bleek dat ik een bril nodig had!

* Stijltang/krultang; om het maar even apart te voegen. Stijltang gebruik ik zowat elke dag, mijn haar heeft een lichte slag, maar ik vind écht stijl veel mooier. Wanneer ik een feest / etentje heb voeg ik vaak ook nog krullen toe (gewoon aan de onderkant van je lokken)

* Mijn mobiel, do i need to say more…

* Mascara; ik heb blond haar, en dus ook blond (hele lichte!) wimpers. Wanneer ik geen mascara op heb heb ik echt kleine oogjes en zie ik er meteen een stuk moeier uit. Met mascara komen mijn ogen ook gewoon mooier uit 🙂

* Laptop; is handig voor zóveel dingen, vooral voor school ook! Stel je voor leren zonder laptop (of computer), alles met de hand schrijven etc?

Dit waren mijn ‘ 5 thing’s I can’t live without..’ wat zijn die van jullie?

Geef een reactie

