And how it all started and finally ended…

Hey lieve lezers ♥
Vandaag een artikeltje over hoe mijn blog nu is, wat mijn ideeën waren, en wat ik er van vind. ‘njoy read it x

Mijn eerste idee van deze blog was veel make-up en beauty. Zoals je misschien al hebt gemerkt, zie je niet bepaald veel make-up (reviews etc) op mijn blog. Ik ben er achter gekomen dat leuke afbeeldingen, kleding shit, en ‘persoonlijke’ dingen me meer intereseren.
Het was in het begin ook mijn inzet om elke dag 2 artikeltjes te plaatsen, maar er zijn vaak tijden dat ik een maand niets post, en dan opeens een week elke dag 3 of 4 artikelen.. bijmezelfdenken dat ik misschien ook wel een of twee artikeltjes per dag kan inplannen, maar dan ben ik weer nét te enthousiast.. so be it.
Verder vind ik het soms wel vervelend dat een hoop artikelen geen reacties hebben, omdat ik natuurlijk best onbekend ben. Ik heb af en toe wel eens bezoekers via reacties die ik op andere veelbekeken blogs plaats, maar die krijgen altijd zoveel reacties.
Ik vind het ook fijn om een blog te hebben, want wanneer ik wil kan ik mijn persoonlijke smaak delen met mensen, ookal ken ik deze niet.
Ik merk ook dat ik soms gewoon niet weet wát ik moet schrijven, inspireless..
Mijn blog is dus meer n mixje van lifestyle, mijn interesses en leven, met af en toe ene make-upje er tussen door.

Heb jij een blog? Laat een reactie achter met wat je van mijn blog vind, en ik zal jouw website/blog bezoeken 🙂 (wel invullen bij je naam etc. dan 😉 )

Love, Larissa

Geef een reactie

