Darphin paris – refreshing cleansing mil & toner

refreshing cleansing milk & toner

refreshing cleansing milk & toner

refreshing milk & toner

refreshing milk & toner

Darphin Refreshing Cleansing Milk ; rond de €16,-

Cleansing Milk

Cleansing Milk

Als eerste gebruik je de cleansing milk, hiermee reinig je eigenlijk het grootste deel. Je draait met rondjes op je gezicht, laat het even zitten en spoelt het vervolgens af met water.

beschrijving

beschrijving

Achterkant van de verpakking (geen ingredienten)

Refreshing Toner

Refreshing Toner

Deze gebruik je na dat je de cleansing milk gebruikt hebt. Hiermee verwijder je de laatste vuildeeltjes en make-up

beschrijving

beschrijving

Deze heeft meer tekst op de achterkant staan, en ook de ingredienten.

Ik vind deze beide een fris en reinigend gevoel geven, en ik gebruik ze dan ook beide dagelijks. Soms heb ik écht even geen zin om zo uitgebreid mijn gezicht schoon te maken, en dan haal ik alleen met een make-up remover watteschijfje mijn mascara en foundation eraf ( ja, ik weet dat dat niet goed is ;P), maar meestal gebruik ik het elke avond. Ik merk hier door dat mijn huid een stuk minder onzuiverheden heeft, nu ik het goed verzorg!
Er staat ” for AM & PM ” maar ik gebruik het alleen maar ’s avonds, eigenlijk.

Wat hebben jullie voor producten voor het verwijderen van make-up etc?
Zou je dit product kopen?

Veel liefs, Larissa

One thought on “Darphin paris – refreshing cleansing mil & toner

Geef een reactie

