Versace Bright Crystal – eau de toilette

” Glamoureus, zacht en prikkelend. Met geurnoten als: granaatappel, lotus, amber, acajou en musk.”
Versace Bright Crystal eau de toilette
Adviesprijs : De prijzen varieren, rond de 30 -40 euro (30 ml)
SAM_8061
Ik vind het flesje er erg mooi uit zien! Een simpel flesje met een bijzondere wat grotere dop.
Met roze kleurige eau de toilette, wat een fris / fruitig toont!
SAM_8063
SAM_8070

Zoals je ziet heb ik hem al wel wat gebruikt haha.
Het heeft een lekkere, maar wel sterke geur. Wanneer je m eenmaal even op hebt mindert dit wel, maar het blijft sterk
Ik kan nou niet bepaald omschrijven wát ik nou ruik, maar het ruikt lekker!

Ik draag deze eau de toilette dagelijks, wil jij nét wat meer geld uit geven aan een lekkere eau de toilette? Of zoek je nog een leuk cadeautje voor iemand waar je erg om geeft? Dan is het zeker een aanrader!

lots of love,
Larissa

2 thoughts on “Versace Bright Crystal – eau de toilette

  1. Hij ziet er inderdaad erg mooi uit !! Ik vind het altijd wel lastig om een duurdere parfum voor mezelf te kopen. Stel nou dat hij heel erg lekker in de winkel ruikt en even op je pols, maar dat je thuis komt en hem op doet en dat je hem helemaal niet lekker vind ruiken.
    Maar deze lijkt me erg fijn, ook lekker dat hij zo lang blijft hangen.

Geef een reactie

