MAX nailpolish (Action – Riviera Red

Riviera Red – MAX.
Prijs: €0,49

Riviera red

Riviera red

Ik kwam laatst bij de Action en dacht.. ach voor dat geld neem ik wel een lakje mee! Ik heb gekozen voor rood, omdat ik die nodig had 🙂
(Mijn nagels zij op dit moment niet zo in goede staat, zegmaar.. sorry daarvoor)

Riviera red

Riviera red

Ik vind dat het potje geen ”cheap uiterlijk ” heeft ondanks de prijs. Gewoon een strak recht design (dat rode op de dop is geknoei van mij..)

onderkant

onderkant

Onderkantje van de nagellak.

Polish

Polish

(ik heb maar 3 nagels gelakt omdat deze 3 er het beste uitzien)

-

Ik heb maar één laagje gebruikt!
 Het kwastje heeft een fijne breedte en het lakt heel soepel. De inhoud zelf is ook niet te dik/stroperig of te dun/waterig.

-

Je ziet bij mijn pink het ”witte stukje” van mijn nagel doorschijnen. Maar wanneer je 2 laagjes lakt is dit effect weg.

Het is een mooie rode kleur, de nagellak lakt fijn en de prijs is zeker ook fijn!

Liefs Larissa

One thought on “MAX nailpolish (Action – Riviera Red

Geef een reactie

