Essence brushes #1 / Blush kwast

Essence blush brush : €2,79

Blushbrush

Blushbrush

De blush brush van Essence is een vrolijke, roze, schuinafgesneden kwast. Dit brengt makkelijker aan (bij bv je jukbeenderen/kaaklijn)
Ik gebruik hem altijd om mijn jukbeenderen ”te accentueren”

zonder blush - met blush

zonder blush – met blush

Je ziet het bruine kleurtje zitten , maar in overloop met de rest. Ik vind het erg fijn werken, en het geeft een natuurlijk effect.
Bij sommige kwasten heb ik last van haaruitval, maar dat heeft deze kwast niet. De haartjes blijven mooi op hun plek zitten en de kwast
doet wat hij zou moeten doen.

De brush is al wel weer een tijdje oud maar toch, voor degene die nog een fijne blush kwast zoeken en deze nog niet hebben (geprobeerd) ik vind het een aanrader!

Questions? Comment below 😉

Liefs Larissa

3 thoughts on “Essence brushes #1 / Blush kwast

Geef een reactie

