Bad habits

Iedereen heeft ze vast wel, slechte gewoonten/eigenschappen!
Ik wil hiermee laten zien wat mijn slechte gewoonten zijn, omdat ik me afvraag ” er zullen toch vast wel meer mensen deze slechte gewoonten hebben..?”
Just enjoy it, en neem het met een korreltje zout 😉

* Verslaafd aan chips/chocolade
Ik ben enoorm verslaafd hieraan, omdat ik soms gewoon op iets krakend wil kauwen en dan grijp ik snel naar een zak chips ”een paar maar..” en eet uitendelijk de hele zak leeg.. Van chocolade is ook bewezen dat het een stofje heeft, waaredoor je je goed gaat voelen (: Ik grijp vaak naar chocolade wanneer ik in een dipje zit.

* Nagels bijten
Ik wil héel graag mooie verzorgde lange nagels.. maar ik bijt gewoon nagels, als automatisme wanneer ik me verveel of zit te stressen. Ik heb al verschillende crèmes geprobeerd maar ik leer het niet af.. Iemand tips?

* Ik ben gewoon lui
” Dat doe ik straks wel” ”Dat doe ik morgen wel” Ik stel dingen uit en ben te lui om dingen te pakken (afstandbediening wanneer ik in de bank lig). Ik moet ’s ochtens mijn wekker ook altijd een half uur eerder zetten omdat ik anders te veel snooze en te laat me bed uitkom en te laat op school kom. Ik ben ook altijd te lui om mijn kamer op te ruimen, want hey als ik het opruim eindigt het toch weer in de rotzooi die het was 😉

* Ik sport niet zoveel
Ik had me voorgenomen om elke dag, of op zijn minst een keer per week te hardlopen. Dit heb ik echter 2 keer gedaan.. Maar ja het weer werkt ook niet echt mee. Verder doe ik geen andere sport dus mijn enige beweging is de verplichte fietsrit naar school.

* Ik doe te weinig voor school
Of ik dit een slechte gewoonte moet noemen, I don’t know.. Maar goed ik doe écht te weinig voor school. Ik stel alles uit en doe alles op het laatste moment. Ik maak ook nooit mijn huiswerk, ik leer dan nog net wel wát. Bij sommige vakken kan ik dit best hebben. (talen, grammatica) Maar de echte leer vakken (geschiedenis, aardrijkskunde) lijden hier énorm onder.. Ik probeer op verschillende manieren te plannen maar het helpt niet:( heeft iemand tips?

Dit waren mijn slechte gewoonten (die ik van mezelf weet/vind haha)
Wat zijn jullie slechte gewoonten, hebben jullie nog tips, herkennen jullie je hierin?
Let me know in the comments!
XO Larissa

Geef een reactie

