Fotowedstrijd

LET OP! Je wint geen materiële prijs.

57a93fcd25209c4f9f340aacf5f5cce2_large

Stuur je mooiste/leukste/gaafste beauty/lifestyle foto in ( dit kan bijvoorbeeld een mooie tattoo, mooie look etc zijn, be creative!) En je ”wint” een eigen promotie artikel, je mag dus een artikel schrijven over jou & je blog die op mijn blog geplaatst wordt, en wordt gezien door de bezoekers.

225537_215442011931265_768629276_n_large
Je mag daarbij ook bijvoorbeeld een productje reviewen en zo je manier van schrijven laten zien.

tabby-casto-make-up_large

Het is misschien een flauwe prijs om het zo maar te noemen, maar ik ben nog niet heel ”bekend” vandaar dat ik geen dure prijzen weg kan geven zoals een Chanel nagellak etc.
Ik hoop dat jullie deze wedstrijd alsnog kunnen waarderen en je leukste foto insturen, ik zal alle foto’s plaatsen op 30 maart, en op 31 maart wordt de winnaar bekend.
Als ik voor deze datum geen insturingen heb komt dit artikeltje natuurlijk ook niet 😉
bron foto’s weheartit

Ik hoop dat jullie het alsnog een ”leuke” wedstrijd vinden, en dat ik veel leuke insturingen krijg (:
Wil je meedoen, stuur dan je foto naar
xlifestyle@live.nl   met als onderwerp ”fotowedstrijd”

Vragen kun je achter laten in de comments
Liefst, Larissa ♥

2 thoughts on “Fotowedstrijd

Geef een reactie

