Tag – Get to know me

VOlgensmij heb ik hem al eeerder geplaatst, maar ik zie hem niet in het overzichtje staan, dus voor de zekerheid nog een keer 😉

Leer mij beter kennen, dus :)


Geboortejaar?
1997

Hoe lang ben je
Ongeveer 1.70

Waar dacht je aan vandaag toen je wakker werd?
Ik dacht, ah het is zaterdag ! Lekker uitslapen! En toen draaide ik me nog even om en ging lekker verder slapen :)

Waar ben je op dit moment?
Ik zit lekker met m’n laptop op schoot tv te kijken in m’n bedje !

Single/Relatie?
single

Beschrijf jezelf, kort maar krachtig.
1 woord is genoeg haha, CHAOTISCH! Ik ben een ontzettende chaoot en vergeet heel snel dingen die ik nog moet doen (langs de winkel gaan etc), en ben ook enorm slecht in dingen plannen (denk aan school, deze blog) Ik kan heel moeilijk nee zeggen tegen de mensen waar ik van houd.

Guy/girlcrush.
Bradley Cooper / Ryan Sheckler

Wat zou je op dit moment graag willen?
Chocolate Chip Cookies!

Wat is het doel in je leven?
Moeilijk om dit nu te beantwoorden.. Ik denk gewoon tot nu toe even overgaan dit jaar haha ! En dan het jaar daarna mijn eind-examen halen, een opleiding vinden die ik graag wil doen op het HBO, en vervolgens een baan vinden waarmee ik rond kan komen (het liefst wat ruim haha ). En natuurlijk om te genieten van alle kleine dingetjes in het leven, en je niet alleen maar te focussen op de negatieve gebeurtenissen.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Ofcourse de zomer! Lekker weer, zwemmen, gezellige avonden met je vrienden, dagjes uit, vakantie en noem maar op :)

Wil je ooit gaan trouwen?
Uhm ik denk er nu over ” ik hoef niet te trouwen, het kost alleen maar geld (a), en wanneer je van iemand houdt, hoef je dat niet te bewijzen door te trouwen”

Ben je een healty-freak?
Nee helemaal niet! Ik grijp snel naar een zak chips of een lekkere twix, maar niet zo snel naar appels of wortelen haha, ik was een tijd geleden ook van plan weer te gaan hardlopen/joggen.. ik ben tot nu toe een keer gegaan.. haha

Wat voor kleur haar & lengte heb je?
Blond haar, tot ongeveer iets hoger dan het midden van mijn rug

Welk kleding/ of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik wil graag een OPI Mariah Carey lakje! En qua kleding.. een leuk gala jurkje!

Heb je een tattoo?
Nee… ik wil héél graag het infinity teken of het woordje ”love” of ”faith” op mijn pols… maar ik ben zó enorm bang!

Heb je piercings?
Wel een gaatje in mn oorlel (het standaart oorbel zegmaar) en eentje in de schelp van mijn oor zegmaar

Draag je een bril?
Ja ik heb een bril! Ik kan wel zien zonder bril, maar niet heel duidelijk en heb dan énorme last van hoofdpijn

Wat is jouw perfecte pizza?
Pizza Hawaii!

Favoriete eten/drinken?
Eten: Chinese rijsttafel (van de afhaal chinees ^^)
Drinken: Mystic of Sprite

Wat is je favoriete parfum?
Versace Bright Crystal

Wat is het laatste wat je kocht?
Een Labello lipbalsem en een MaxFactor mascara

Wat deed je vanochten om 08.00 ?
Toen was ik nog in diepe slaap…

Favoriete Ijsje?
Hertog stroopwafelfeest

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Ik slaap altijd uit wanneer ik kan ! Meestal kom ik, wanneer ik geen afspraken heb, nooit voor de middag mijn bed uit op zaterdag en zondag ^^, door de week moet ik er altijd vroeg uit voor school, dus dan even bijslapen!

Wat zijn je plannen voor 2013?
Zoals ik al eerder zij, dit jaar halen !

Met hoeveel kussens slaap jij?
2  hoofdkussens

Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond!! Ik ga meestal ook lekker laat naar bed en ben ‘s avonds altijd druk en vrolijk, terwijl ik ‘s ochtens enorm chagrijnig ben vaak  haha

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig.. altijd alles kwijt.. haha

Wat wil je op dit moment graag zien?
The Hangover part 3 die in mei in de bioscoop komt :)

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Een diploma of 2 gehaald te hebben.. Een eigen huisje met vriend?..

Wie mis je op dit moment?
No one actually :)

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn ogen, i like blue eyes :)

Ben je verlegen?
Mh.. wanneer ik mensen voor het eerst ontmoet best wel ja! Maar bij mensen die ik (goed) ken ben ik totaaal niet verlegen ghehe

Heb je een accent?
Nee, geen accent

Zussen/broers, hoe oud?
Zus van 20 die bijna het huis uit gaat  ):

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
ZOwat elke dag bezig met school.. Veel whatsappen met vriendinnen, en bijna elk moment van de dag muziek luisteren/tv kijken:)

Ik heb de tag van  http://nienloves.blogspot.nl/2013/01/tag-get-to-know-me.html  

Any questions? Comment me :)

Geef een reactie

