Essence nagellak – 146 that’s what i mint!

Bij de Kruidvat waren deze week de nagellakjes van Essence 2 voor €3,- Omdat er niet veel nieuwe nagellakjes stonden heb ik er maar 2 meegenomen; 146 that’s what i mint! en 147 miss universe (review volgt)
Hoeveel de lakjes normaal kosten weet ik niet precies, maar nu was het dus €1,50 dus het zal wel net onder de 2 euro liggen denk ik.

 SAM_8403
Het uiterlijk is het standaard Essence colour&go uiterlijk, dit lakje heeft de stikker ‘new’
Ik vond het kleurtje pastel kleurig en ook weer fris & zomers, dus die moest ik hebben, want ja van dit weer wordt je toch depressief!

 SAM_8404
Ingezoomd op het ”inhouds deel ” van het potje

SAM_8405
achterkantje met houdsbaarheiddatum etc.

SAM_8406
That’s what i mint!
SAM_8413
Het resultaat na een laagje, zoals je ziet is het dan niet geheel dekkend.
SAM_8416
Na 2 laagjes is het wel mooi geheel dekkend! Ik hou van dit kleurtje!
SAM_8421
Op mijn middelvinger heb ik er een laagje ”miss universe” overheen gelakt, dit geeft ook wel een leuk effect, gewoon 1 nagel een beetje anders 🙂
De nagellak heeft een goede dikte, niet te dun niet te dik, het zit wel meer naar de dikkere kant aan dan naar de vloeibare kant zegmaar.
Het kwastje heeft ook een fijne breedte waardoor je sommige nagels met 1 strijk kan doen (je duim natuurlijk niet)

Ik vind het een fijn nagellakje, wat vinden jullie van het kleurtje?
De korting op nagellak van Essence bij Kruidvat is nog geldig tot zondadg 17 maart!

Liefs Larissa

2 thoughts on “Essence nagellak – 146 that’s what i mint!

Geef een reactie

