Liebster Award :)

Als eerste fijne zaterdag iedereen ♥,
ik heb pas een mailtje gehad voor de liebster award van Framing Maaike ik vind dit lief om te krijgen, zo’n liebster award
Voor de gene die nog geen liebster-award voorbij hebben zien komen op blogs;

Je moet dan de volgende dingen in een post zetten:
– door wie je getagd bent
– de antwoorden van de vragen die de nomineerder je heeft gesteld
– 11 nieuwe mensen taggen die minder dan 200 volgers hebben
– 11 nieuwe vragen voor de door jou genomineerden- Ik ben dus getagd door Maaike 
– De antwoorden van de vragen die de nomineerder je heeft gesteld (en vragen erbij 😉 )

1. Heeft jouw naam een speciale betekenis?
de naam ”xlifestyle” heeft geen speciale betekenis, gewoon ”lifestyle” als een soort verzamelnaam waardoor ik met mijn blog niet ”vastzit” aan alleen maar mode/make-up etc maar meer algemeen.. Mijn eigen naam Larissa is een mix van 2 namen die mijn ouders mooi vonden Lara & Louissa en uiteindelijk hebben ze gekozen voor
2. Wat vind je het leukst om te lezen op blogs?
Mh dat vind ik best een moeilijke vraag! Ik vind persoonlijke verhalen van mensen altijd wel leuk/interessant om te lezen, product reviews zijn natuurlijk heel handig, en ik vind persoonlijke foto’s & inspiratie foto’s ook erg leuk. DIY zijn leuk en degene waarvan ik denk ”dat kan zelfs mij nog wel lukken” ga ik dan even uitproberen ^^Wishlists vind ik ook altijd leuk om te zien.
3. Door wie of wat ben je gaan bloggen?
Voornamelijk omdat ik make-up lifestyle en noem maar op erg leuk vond, en vaak andere beautyblogs las, en dit mij ook erg leuk leek!
4. Wat is je lievelingschocolade?
Chocolade, aaah i love it! Ik denk dat mijn favoriete chocolade van Milka is, chocolade reep waar ook zo’n koekje bij zit, weet niet hoe dat heet. En verder vind ik Snickers en Cote d’or ook heeeel lekker! nomnom chocolade
5. Wat is je favoriete vakantieland?
Mijn favoriete vakantie land.. ik denk best cliché Italië. Waarom weet ik eigenlijk niet, maar bij deze vraag komt dat land het eerste in me op. Toen ik er was in de zomer was het daar in ieder geval wél lekker zomers weer!
6. Verzamel je iets?
Nee ik verzamel eigenlijk niets…ik heb wel altijd de neiging om alle hebbedingetjes mee te willen nemen haha (maar uiteindelijk ben ik verstandig en neem ik niet heel de winkel mee ..)
7. Wat is je favoriete eigendom?
Dit vind ik ook een lastige vraag.. ik zou niet echt iets kunnen kiezen als mijn favoriete eigendom.. ik denk dat ik dan voor iets algemeens ga, mijn laptop omdat ik die dagelijks gebruik en ik er zoveel mee doe!
8. Wat is je favoriete theesmaak?
Mijn favoriete theesmaak is definitely citroenthee! Lekker zoet maar ook fris.
9. Wat is je favoriete winkel?
Ik heb meer favoriete winkels.. maar mijn échte favoriet is denk ik de ONLY omdat je hier lekker goedkoop lekker basic tot opvallend kunt kopen, en je hier ook (bij mijn ONLY in ieder geval) een rek met accecoires (van Pieces) hebt 🙂
10. Wat is je favoriete beautyproduct?
Mascara, als ik maar een product aanbreng is het altijd mascara, want foundation of eyeliner laat ik wel eens zitten als ik weinig tijd heb, hup even mascaratje op en je ziet er gelijk wat frisser uit
11. Als je een ding kon eten voor de rest van je leven, wat zou het dan zijn?
PIZZA! Pizza is zo lekker ❤

http://fshnforward.nl/ Eline- 11 nieuwe vragen voor de door jou genomineerden
1. Wat vinden jullie van (het idee) Liebster-Award?
2. Kun je in het kort jouw blog beschrijven?
3. Wat is je favoriete muziek (nummer, artiest, band)
4. Wat is het (beatuy) product wat je als laatste gekocht hebt?
5. Wat is je favoriete film?
6. Wat is je favoriete beautyproduct?
7. In welke stad in Nederland ga jij het liefste shoppen?
8. Wat is de inspiratie voor jouw blog’/ de artikelen die je schrijft?
9. Wat zijn je hobby’s?
10. Wat is je favoriete quote?
11. Wat is je favoriete tv-serie?Bedankt voor de Liebster Award,  Maaike  // framingmaaike.blogspot.com  !

liebster2

Geef een reactie

