Tag: van 10 tot 1.

Ik heb deze tag laatst al een paar keer voorbij zien komen, en ik vind ’t een leuke!
Let´s go!

10 dingen over mijzelf
1. Ik zou het liefst de hele dag in joggingbroek rondlopen
2.Ik ben een enorme dierenfan
3. Je kan me ´s nachts wakker maken voor pizza & chocolat chip cookies
4. Ik luister de laatste tijd continue naar het liedje ”Thankyou – MKTO”
5. Ik hou van random dingen (doen)
6. Ik kijk op dit moment life with boys (00:13) op teennick
7. Ik ben enorm fan van The Hangover & Just Go With It
8. Ben altijd alles kwijt..
9. Mijn favoriete kledingstuk is een blazer (en een joggingbroek dan, maar dat is niet echt waar ik dagelijks mee over straat ga..)?
10. Ik heb snel last van duizeligheid

9 dingen die ik leuk vind
1. Media (blogs, laptop, mobiel, tv etc)
2. Schattige dieren
3. Taart
4. Feestjes
5. Weekenden & uitslapen
6. Make-up
7. Schattige pyamas
8. Mooie gala-jurken
9. Stelletjes die supercute zijn samen

8 dingen die ik niet leuk vind
1. Reclames voor een YouTube filmpje
2. Muziek van Rammstein & heavy metal muziek
3. Mainstreet
4. Fietsen
5. Dat ik enorm ongeduldig ben
6. Arrogantie
7. Kou, sneeuw, regen, WINTER
8. Wanneer mensen mijn sarcasme letterlijk nemen (a)

7 plekken waar ik graag kom
1. Thuis, obvious
2. In mijn zus haar nieuwe ”eigen” huisje
3. In de ONLY & Vero Moda
4. In de MacDonalds
5. Bij de Starbucks
6. Bij mijn beste vriendin
7. Bij mijn lieve buurvrouw

6 manieren om mijn hart te winnen
1. Altijd eerlijk zijn
2. Kunnen lachen om grapjes, leuke humor, niet al te serieus maar in situaties waar het nodig is dat wel kunnen zijn
3. Een lieve/ schattige lach
4. Lieve smsje’s/whatsappjes sturen
5. Kusje op mn voorhoofd
6. Niet té ijdel

5 plaatsen waar ik nog heen wil
1. stipt op 1, LAS VEGAS ♥♥♥♥ (The Hangover ofcourse!)
2. Bangkok (same)
3. Los Angeles
4. Egypte
5. Curaçao

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Mijn gezin (ouders & zusje)
2. Mn allerliefste hondje Odys
3. Mijn telefoon
4. Mijn beste vrienden & vriendinnetjes

3 van mijn lievelingsliedjes
1. Thankyou – MKTO
2. Sonnentanz – Klangkarussell
3. You Ain’t Seen Nothing Yet – Tony Junior ft. Nicolas Nox

2 wensen
1. Naar Las Vegas gaan met mn beste vriendinnetjes (wanneer we n jaartje of 20 zijn)
2. De ware jongen vinden ..

1 laatste woord
Adios. Gewoon, omdat het kan en ik nu adios tegen jullie ga zeggen!

Wat vonden jullie van de tag?
XOXO Larissa

One thought on “Tag: van 10 tot 1.

Geef een reactie

