Blog-tag

Hoi lieve allemaal! Vandaag voor jullie een tag, i like tags! Enjoy!

Hoe lang blog je al?
Ik blog nog niet zo lang.. Sinds juni vorig jaar maar er heeft wel een kloof tussen gezeten waar ik gewoon hélemaal niet blogde. Hierna wilde ik het weer oppakken, sinds september november vorig jaar denk ik!

Hoeveel tijd per dag besteed je aan je blog?
Tijdens een schoolweek heb ik nooit heel veel tijd voor mijn blog, omdat ik het gewoon enorm druk bezig ben voor school, soms maak ik dan wel foto´s van producten als ik op tijd thuis ben. In het weekeind zoiezo op zondag middag wel altijd wat met make-up bezig voor inspiratie, en wanneer ik dan een product/look heb die ik goed vind, sla ik hem op voor later!
Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
Eigenlijk niet nee! Niet veel mensen weten dat ik blog, ik zie het meer als mijn eigen plekje.
Hoe kom je op het idee om te gaan bloggen?
Door het zien/ lezen van blogs zoals teskuh.nl , veracamilla.nl & beautylab.nl en ik vind makeu-up en lifestyle (algemeen genomen) erg leuk! Hierdoor dacht ik ”dit wil ik ook, mijn eigen blog!

Wat vind je het leukste aan je blog?

 
Waar haal je inspiratie vandaan?
Ik mis vaak inspiratie haha! Maar inspiratie haal ik meestal uit dingen die ik tegen kom, blogs, weheartit ed.

 Heb je wel eens geen tijd of zin om te bloggen? Hoe los je dit dan op?
Geen tijd! Door school vooral, ik los dit niet echt op, maar ja dan denk ik ”ik zal het maar een keertje over moeten slaan..”

Het is niet echt een uitgebreide tag, maar ik vond hem toch leuk om te doen!
Wat vinden jullie van mijn blog, hebben jullie nog leuke ideeën voor mij?
Laat het me weten !

♥ Larissa

Geef een reactie

