Scent Chips

Aller eerst een fijne zondag met een lekker zonnetje, lovely toch !? ♥
Vandaag laat ik jullie zien wat ”scent chips zijn” superlekkere geurtjes voor in je huis! Met leuke brandertjes die je interieur op kunnen vrolijken!
Enjoy ♥

SAM_8895

Dit is het doosje met allerlei verschillende geuren scent chips, dit zijn kleine vormpjes die op zeepjes lijken.
SAM_8884

De scentchips
SAM_8886 (2)
Dit zijn alle geurtjes die ik heb, van links naar rechts:
Vanilla – Sweet Pea – Sunflower – Jasmine – Lavender – Rain – Freesia.
De scents advies prijs; €3,95 p/s dit is best duur, maar je doet best lang met de chips !

SAM_8859 (2)
Het brandertje , het lege vakje is het vakje waar je een waxine lichtje moet plaatsen, en boven in komen de scent chips.
Deze brander kost 7,95
Ik heb gewoon een simpele vorm, maar je hebt ook buddha’s & hartjes bijvoorbeeld.
Prijzen variëren van 5,95 tot 12,95

SAM_8881

Gebruiksaanwijzingen, zoals je ziet moet je minimaal 3 chips in de brander doen. (ik doe altijd gewoon 3x het zelfde geurtje)
Wanneer je het kaarsje aan doet gaat het langzaam smelten
SAM_8879 SAM_8874
Hier zie je goed de overgang van hard naar vloeibaar. (lavender)
Wanneer het een tijdje brand, ruik je een zachte geur, die niet overheersend aanwezig is, wat ik wel fijn vind.
Wanneer je de geur niet meer ruikt als hij aan staat, is het tijd om je scentchips te vervangen!

Officiële website Scent Chips

Wat vinden jullie van de Scent Chips, zouden jullie het kopen, geef ik op deze manier genoeg informatie, hebben jullie nog verbeter puntjes voor mij?
Laat het me weten!
Voor vragen/ideeën/inspiratie kan je me altijd mailen (xlifestyle@live.nl) of laat een reactie achter in de comments!

XOXO Lariss ♥

2 thoughts on “Scent Chips

  1. Heel erg leuk !!
    Ik heb het zelf thuis ook en vind het heerlijk.
    Wel een beetje prijzig inderdaad, maar wij hebben een heel leuk winkeltje in de stad die de budgetversie hiervan heeft 🙂
    En die ruiken ook heerlijk !!

Geef een reactie

