Wenkbrauwen

Wenkbrauwen geven nou eenmaal vorm aan je gezicht. Iemand die zijn natuurlijke wenkbrauw helemaal heeft weggehaald, en vervolgens met potlood/tattoo haar wenkbrauw terug zet, vind ik zelf niet bepaald mooi..
Vandaag laat ik jullie wenkbrauwen zien die ik bizar of juist heel mooi vind.
Enjoy ♥

 

2hmomxg

Wenkbrauwen die weggewerkt zijn door grijze poeder, en daarbij een bleek gezichtje met ogen zonder (zwarte) mascara, en enorme, rode lippen waar je gelijk aangetrokken door word, niet mijn stijl. Ik vind het gewoon niet mooi, heel het plaatje niet.

anas_7
De wenkbrauwen van Serena vind ik echt mooi! Heel natuurlijk, in de zelfde kleur (tint) als haar haar.
f0n8ec
Dit is gewoon.. raar.. Wie gaat er nou dit soort dingen op zijn/haar wenkbrauwen tekenen! (visjes, katjes? I have no idea)
Dit vind ik nog erger dan de weggewerkte wenkbrauw haha.
Schermafbeelding-2012-01-12-om-2_45_55-AM-e1326332829376
De getekende wenkbrauw, met een wel héél overdreven boog, en heel dun. Met die zware eyeliner en een zwart/grijs randje om haar lipstick maakt dit het zeker een hard geheel.
foto_menu_vera
De wenkbrauwen van Vera Camilla vind ik ook erg mooi! Ook weer lekker natuurlijk en in de zelfde kleur (tint) als haar haar. Ik vind deze vorm het mooist!
wwenkbrauwen12333
Dit vind ik ook mooi, het is best donker, en een tikkeltje dikker maar het staat dat meisje ook mooi! Deze vorm vind ik ook leuk, iets meer hoekiger maar niet overdreven!
lc
Lauren Conrad.. haar haar, haar perfecte winged eyeliner, haar naturelle look en óók nog een mooie wenkbrauw! Ik denk dat LC een groot voorbeeld is voor veel meiden!
imagesCA9F74HF
Kennen jullie haar nog? tamara van Hollands’ Next Top Model.. ik mocht haar niet zo en vond haar ook geen terechte winnaar.. Haar wenkbrauwen zijn erg aanwezig, en ik vind dat dit haar gezicht ook best arrogant maakt (of dat komt door haar blik) maar goed, de hele volle wenkbrauwen vind ik niet zo. Ook ”buigt” haar wenkbrauw ver aan het einde.
untitled (2)
Dikke, volle wenkbrauwen. De vorm ervan vind ik wel mooi, maar ik houd persoonlijk niet zo van de hele volle wenkbrauw, sommige mensen vinden dit een uniek iets, een schoonheid.
00350m
Zwaar opgemaakte ogen, en dan een recht, dun, vaag streepje als wenkbrauwen. Vind ik ook niet wauwie.
28rzgcl
Nog een (ver doorgetrokken) bitchy dunne getekende brow.
IMG_26621
Haar wenkbrauwen vind ik ook echt mooi!

tenslotte nog 2 tutorials die ik fijn vind, voor mooie natuurljike wenkbrauwen
klik
&
klik

Wat vinden jullie van de bovenstaande wenkbrauwen & tutorials, wat voor wenkbrauw vorm hebben jullie,  en wat is volgens jullie ”the perfect brow”?
Let me know!
Vragen/ideeën/inspiratie kun je altijd achter laten in de comments, of stuur me een mailtje! (xlifestyle@live.nl)

XOXO Larissa

Geef een reactie

