Miss Sporty lipstick | 012 Hard Candy

Oooh wat ziet deze lipstick er mooi uit zeg! Toen ik het dopje eraf haalde, perfectie was het lipstickje! Ik kon hem niet laten liggen! Het is overigens mijn eerste Miss Sporty lipstick.
De verpakking is simpel, blauw met een stickertje met de kleur aan de onderkant.
PicMonkey Collage

Het is een zacht roze kleurtje met een shimmertje (foto is met flits).
Ik had eerlijk gezegt wat meer BAM! kleur! verwacht, maar ik vind dit ook wel een mooi kleurtje! Niet heel dramatisch, geeft toch wat kleur & (uit)straling!
De lipstick brengt fijn aan, vooral nu de lipstick nog echt dat puntje heeft, wat uiteindelijk vervaagt als hij wat vaker gebruikt is haha.
Hij heeft een lekker romige structuur en blijft goed zitten!
Prijs: € 1,99
Ik vind een lipstick altijd fijner dan een gepigmenteerde gloss, daarbij heb ik altijd zo’n idee dat het meteen gaat vervagen en uitveegt, wat dan niet altijd het geval is!

Deze lipstick is een aanrader leuk kleurtje maar ook weer niet té voor de mensen die graag van wat minder opvallend houden! Wanneer je een extra laagje aanbrengt (evt gedurende dag) zie je dat hij iets wat gekleurder wordt.
Er komen binnen kort nog een paar lipsticks/gloss als review, do you like?
larissa

3 thoughts on “Miss Sporty lipstick | 012 Hard Candy

    • Dankjewel Vera, dat is lief! Ja klopt, ik heb het druk met school.. pff. Nog een paar weekjes en dan even 2 weekjes rust en dan wil ik proberen wat meer artikelen te plaatsen!
      Liefs, Laris

Geef een reactie

