Easy & Quick Tips #1 | Het stijlen van je haar

Heee lieve allemaal !
Vandaag laat ik jullie een paar simpele, maar effectieve tips zien voor het makkelijk stijlen van je haar!
Enjoy ♥

1. Gebruik altijd voordat je je haar gaat stijlen een serum of een andere hittebestendige spray, wanneer je snel last hebt van droge punten kun je dit ook alleen in de puntjes na het stijlen even extra toevoegen, doe dit niet te veel door heel je haar, dan wordt het weer te vettig. (ik heb een olie van Gliss-Kur, werkt perfect voor mij)

2. Het beste is een keramische én ionische stijltang te kiezen. Dit zorgt ervoor dat je haar zo min mogelijk aangetast wordt.

3. ABSOLUUT NIET met nat haar stijlen, maar dit is hopelijk voor jullie geen nieuw nieuws 🙂 Er bestaan tegenwoordig stijltangen waarmee het technisch gezien wel kan, maar ik weet niet.. dit lijkt me niet zoveel, ik wacht liever tot het droog is, haha.

4. Verdeel je haar eerst in 4 stukken (ligt aan je dikte, lengte, hoeveelheid van je haar. Je kunt natuurlijk je haar ook in meerdere delen verdelen), en zet de overige stukken dan vast met een (grote) speld.

5. Gebruik een fijne (kappers)kam! Zo eentje bijvoorbeeld:

 

Dit werkt een stuk makkelijker, je haar wordt hierdoor verdeeld en zo wordt je haar makkelijker gestijld.

5. Pak geen te dikke plukken. Wanneer je dunnere plukken pakt, die ongeveer iets smaller zijn dan de lengte van je plaat op je stijltang, werkt dat veel effectiever dan een dikke brede pluk.

Dit waren mijn 5 quick & easy tips, hopelijk hebben jullie er wat aan!
Heb je nog ideeën voor easy & quick tips, laat het me weten!
larissa

3 thoughts on “Easy & Quick Tips #1 | Het stijlen van je haar

Geef een reactie

