Zou je liever..

hoi allemaal! nog even en mijn drukke schoolperiode is weer eventjes voorbij, pfoeehee. Ik word er hélemaal gek van! Even een momentje rust, en vandaag een ”zou je liever” geen gruwelijke, maar gewoon een normale met de basis dingetjes van het leven;)
Enjoy♥

1. Zou je liever al je lipsticks, lipgloss, mascaras en eyeliners kwijtraken of je paletten en oogschaduw kwijtraken?
Mh.. ik denk paletten en oogschaduw.. ik geef meer geld uit aan mascara’s, eyeliners & lipsticks dan aan oogschaduw en paletten, natuuurlijk zou ik mijn hele make -up stash(je) willen houden..

2. Zou je liever al je haar afknippen of nooit meer in staat zijn het te knippen?
 Dan kies ik voor nooit meer in staat zijn het te knippen. Mijn haar is mijn alles, en het is nu eindeliiijkk op een redelijke lengte, dus ik wil het niet kwijt!
3. Zou je liever rooskleurige wangetjes hebben of koraalkleurige wangetjes?
 Koraal, vind ik een leukere kleur

4. Als je over €1000 zou beschikken, zou je dan liever het geld spenderen aan kledij of makeup?
 Kleding! Kleding is over het algemeen ook duurder dan make-up, en ik koop over het algemeen duurdere kleding dan make-up (dus meer make-up budget en kleding high-end)
5. Zou je liever lipstick willen aanbrengen als eyeliner of eyeliner als lipstick?
 Lipstick als eyeliner, eyeliner als lipstick lijkt me een beetje raar. En ik denk dan meteen aan zwarte eyeliner, en dat vind ik een raar beeld haha.
6. Zou je liever uitstluitend shoppen bij MAC of bij H&M?
 Ligt er aan of ik het geld zou krijgen! Dan zou ik voor MAC gaan. Moet ik het zelf betalen, dan voor de H&M.
7. Zou je liever één oogschaduw of één lipstick willen gebruiken voor de rest van je leven?
 Dan ga ik voor oogschaduw, mijn favoriete Essence gouden oogschaduwtje!
8. Zou je liever winterkledij dragen in de zomer of zomerkledij in de winter?
 Oef! Dit is een moeilijke zeg. Ik denk zomer kledij in de winter.. ik vind het verschrikkelijk warm hebben in de winter erger dan het koud hebben in de winter. En je kunt natuurlijk dan ook blazertjes dragen, en anders zou je bij 35 graden in een winterjas rond moeten lopen!
9. Zou je liever donkere nagellak of Lichte nagellak het hele jaar door dragen?
 Lichte nagellak, ik draag eerder mint-groen dan zwart bijvoorbeeld.
10. Zou je liever je haar heel de tijd in een knotje dragen of in een paardenstaart?

Paardenstaart vind ik leuker, een knotje maakt je gezicht strenger vind ik.
Dat was hem weer, welke van de 10 vind jij het moeilijkste om tussen te kiezen?

larissa

One thought on “Zou je liever..

Geef een reactie

