”Girl-crush” Lauren Conrad

Hai allemaal!
Dit artikel schrijf ik ’s avonds laat op woensdag, na mijn drukke stress-school dag, als een klein beetje ontspanning voo
Zoals jullie misschien al wel bij de blog van Teske hebben gezien, ”girl-crush!”
Crush natuurlijk niet in de betekenis van ”verliefd zijn op” maar als iemand waar ik tegen op kijk, wie mij inspireert!
Namelijk, LC herself!
abx
Lauren Conrad is geboren op 1 februari 1986 in Californië.
Ik was helemaal fan van haar serie ”The Hills”, waar zij zelf aan meedeet t/m seizoen 5.

Hills

The Hills

Ik was altijd enorm fan van Lauren, Lo & Audrina, en had een hekel aan Heidi haha.

Ze heeft een website met 2 andere meiden, : www.thebeautydepartment.com
en ook haar eigen website, www.laurenconrad.com
Ze heeft ook een aantal leuke filmpjes op YT staan, bijvoorbeeld hoe je haar perfecte wing kan maken!

Winged eyeliner

Ik vind Lauren altijd heel naturel overkomen, door haar simpele make-up (wing met afentoe een knap lipstick) en haar perfecte blonde haar met die mooie krul erin! Het lijkt wel of alles haar staat!
untitled (2)

Ook heeft ze een aantal boeken uitgebracht oa,
– L.A Candy
– Sweet Little Lies
– Lauren Conrad beauty

Ik heb echter helaas nog geen enkel boek van haar gelezen..


Lauren Conrad heeft/doet van alles en daarom vind ik haar zo leuk en is ze een inspiratie voor mij. Het lijkt me ook heel tof om later een eigen boek, (professionele) website (full-time), en kledinglijn te hebben
Natuurlijk heb ik nu al mijn blog, maar dit is bij mijn (huge) schoolwerk, en ik ben natuurlijk nog niet perfect hoe ik schrijf, en ik schrijf ook niet vaak omdat ik altijd busy ben!

Wat vinden jullie van Lauren Conrad, en wie is jullie Girl-Crush?

Willen jullie graag ook een Guy-Crush van mij ?
larissa

One thought on “”Girl-crush” Lauren Conrad

Geef een reactie

