Archief | april 29, 2013

Bloglovin’

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/7293523/?claim=2jkd8qkrb69″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Artikel van Maaike!

Hierbij het artikel van Maaike, die de fotowedstrijd in maart gewonnen had!
__________________________________________________________

Hallo allemaal !! Als eerste wil ik even zeggen dat ik het super leuk vind dat ik de fotowedstrijd op de Blog van Larissa heb gewonnen !! Dank je wel Larissa !! En wat heb ik dan precies gewonnen ?? 
Ik mag een artikeltje over mijn eigen Blog plaatsen op de Blog van Larissa !! Ik zal me eerst eens even voorstellen …

img_66531

Mijn naam is Maaike Engbers en ik ben 24 jaar oud. Ik heb een hele lieve vriend en een schat van een hondje !! Ik hou van bloggen, make-up, kleding, tijdschriften zoals de Glamour, shoppen, leuke dingen doen met vrienden en nog veel meer eigenlijk !! Ik werk op een kinderdagverblijf en daarnaast ben ik elke dag druk bezig voor mijn Blog, wat toch eigenlijk wel een beetje als mijn kindje voelt. 

-

 

 

 Ik Blog nu een half jaar op Just a Girl’s Weblog en ik vind het echt super leuk om te doen !! Ik probeer om elke dag een artikel online te laten komen. Ik vind het leuk om overal over te schrijven, maar je zult vooral alles over make-up, beauty, fashion en lifestyle op mijn Blog lezen. Ik vind het ook leuk om er een persoonlijk tintje aan te geven en dat doe ik bijvoorbeeld door elke maand een My Month In Photo’s te posten op mijn Blog. Hierin laat ik zien aan de hand van foto’s wat ik die maand zoal heb gedaan. 

   -

 

Ik vind het ook erg leuk om met make-up bezig te zijn. Voor mijn werk (kinderdagverblijf) maak ik me eigenlijk heel basic op. Daar kun je ook niet echt gaan knallen met felle kleuren oogschaduw of lippenstift. Ook dragen we er bedrijfskleding. Dus als ik een dagje vrij ben dan vind ik het erg leuk om lekker uit te pakken qua kleding en make-up. Van echt hele felle kleuren ben ik niet zo’n fan, maar ik vind het leuk om ermee te spelen. Ook dit zullen jullie zo af en toe terugzien op mijn Blog. 

 

-

 

 

Ik vond het heel erg leuk dat ik op de Blog van Larissa een artikeltje over mijn eigen Blog mocht plaatsen !! Ik zou het ook erg leuk vinden als jullie een kijkje zouden nemen op mijn Blog Just a Girl’s WeblogMisschien tot snel !! 

-

 

-