Schoenen wishlist!

Omoda - 99,95

Perfecte hoogte, mooi naturelle kleurtje en een leuke rits, GIMMEEH!

Omoda  79,00

Omoda 79,00

Ik heb dit soort boots altijd wát vinden hebben, maar nooit echt de overtuiging gehad om ze zelf te kopen. Ik moet zeggen dat ik deze wel érg leuk vind, dat kleurtje vooral! En lekker stoer met die studs ! Lovie.

All Star 69,95

All Star 69,95

Heb ik heel mijn leven 2 paar All-stars versleten, en ik droeg ze váak! Mijn laatste paar is helaas nu ook tever versleten dat er niet meer op te lopen valt. Dus ik wil graag weer een nieuw paar, black ones!

Diesel 99,95

Diesel 99,95

Deze Diesel schoenen heb ik een paar jaar geleden gehad (ongeveer hetzelfde, maybe net wat anders en een ander kleurtje) maar die zijn helaas ook versleten na die jaren.. Wil ook weer graag deze leukies!

Diesel 84,95

Diesel 84,95

Of deze, maar ik moet zeggen dat ik de vorige gaver vind! Deze zijn weer wat ”netter” en ik houd van schoenen die niet ‘recht’ zijn !

New Balance 79,95

New Balance 79,95

New Balance, you love them or not. Ik vind deze schoenen wel wat hebben, vooral het leuke kleurtje!  En ze lopen heel goed volgensmij, iemand ervaring?

Supertrash 149,95

Supertrash 149,95

Oh my lord, love them ♥♥ Deze zijn géwedlig, ookal zouden het dan niet m’n dagelijkse loopschoenen zijn, ik vind ze echt tof!

Ash 174,95

Ash 174,95

Lekker grove sleehak, stoer maar toch vrouwelijk! En ik vind dat  rieten/touw achtig een tof elementje!

Replay 49,95

Replay 49,95

Replay sandaaltjes! Ik heb al een paar slippers van Replay die een jaar of 4 oud zijn, en ze lopen nog steeds goed, en niet versleten! Ze hebben precies dezefde voet zool zegmaar, maar sandaaltjes is soms net wat handiger, like them!

 

Deze schoenen wil ik op dit moment heel graag, maar ik koop ze natuurlijk niet allemaal.
Welke van de bovenstaande vinden jullie het leukst?

-

 

One thought on “Schoenen wishlist!

Geef een reactie

