Het leven is een feestje.

Large

Ja zo af en toe heb ik een lichtpuntje. Maandenlang heb ik in een dip gezeten, maar nu ik hier zo in het zonnetje ziet met mijn zonnebril op in een shortje met een topje, besef ik me dat het eigenlijk weer prima met me gaat. Ik voel me goed, zit weer lekker in me vel en kan weer lachen. Muziekjes luisteren zonder elke keer om een of andere redene weer in tranen uit te barsten, ik sport weer (een beeetje..) en ik ben weer vaker beneden in plaats van elke keer zielig op m’n kamertje te zitten.
Large

Ik heb weer een beetje geleerd te ‘geloven’ in  ”fuck it, shit happens, YOLO” (met mate). No worries about every single thing. Genieten van het leven, de positieve kanten zien en niet alleen de negatieve. En wanneer een bitch weer roddels over mij, alles en iedereen verteld, KARMA WILL GET YA.
Large

Iedereen heeft vast wel eens een dipje, en ja, that’s life. Je moet (kunnen) leren van je fouten, om ze vervolgens te verbeteren en je niet altijd aan alle regeltjes houden, maar LEVEN. Want wat heb je er aan als je je maar aan alles houdt, en niet eens af en toe een béétje gek doet!
Large
Niet je eigen veranderen, omdat anderen dat willen, lekker jezelf zijn ookal is dat niet altijd even makkelijk! You know, easy to say, de werkelijkheid is wel anders.
Large

Met mijn blog uit ik me vooral, het is namelijk mijn persoonlijke blog. Zoals je al gemerkt hebt, ik schrijf niet meer zoveel beaty artikelen en reviews, ik ben wel van plan dit weer een beetje proberen op te bouwen. Maar ik vind het nog best lastig.
Large

Ik ben ook sinds een paar weekjes begonnen aan een soort dagboek-achtig-iets. Ik schrijf elke week een artikeltje over hoe mijn week is gegaan, ik plak er foto’s in van acteurs die ik leuk/knap vind (shame on me) (RYAN REYNOLDS, BRADLEY COOPER ,whihih (:  ), een soort mini bucketlist, en ik stel m’n doelen in dit boekje, bijvoorbeeld met sporten. Het is handig voor mij nu om m’n ”ei kwijt te kunnen” want ik val jullie natuurlijk niet lastig met elke week een up&down artikel :). Maar het lijkt me ook supertof om dit later terug te lezen! Misschien ook een leuk idee voor jullie? Wat vinden jullie hiervan? Het is niet het dagboek hoe ik schreef toen ik 5 was, met omg zo verliefd op, of oh die meid is toch een stom wijf, school is stom. Maar meer een evaluatie over m’n weekje, m’n latest addictions en mensen en dingen waar ik van houd/die ik leuk vind.
Large

Af en toe ga ik ook wel eens over m’n grenzen heen, ookal is dit niet de bedoeling (alcohol y know.. ) maar that’s me, i’mma little nasty.
Maar de dag daarna straft mijn lichaam mezelf al door een massive headache, so be it.

Large
bron foto’s

Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vinden om te lezen, ik vond de titel wel bij dit stukje passen maar wat vinden jullie ervan?
Vinden jullie mijn idee van het boekje leuk?

-

4 thoughts on “Het leven is een feestje.

Geef een reactie

