Mijn favoriete blogs+websites

Hai allemaal! Vandaag een artikeltje over de (beauty) blogs die ik meestal dagels bezoek, en de websites die ik het leukst vind, bij alle blogs 3 foto’s & 1 filmpje 😉
Enjoy!
1. Teskuh.nl

Superlooks

http://www.youtube.com/watch?v=d2Y2s1hTzKw&feature=player_embedded

Ik vind Teske altijd heel spontaan over komen, en ze verteld veel over haar persoonlijke leven, dat vind ik erg leuk!
Ook schrijft ze niet alleen over beauty, maar ook over de andere dingen in het leven, me like!

2. VeraCamilla.nl
estee_lauder_pure_color_blush_tease16

http://www.youtube.com/watch?v=G_orfrydsEw&feature=player_embedded
estee_lauder_pure_color_blush_tease15
Ik vind de foto’s die Vera maakt van producten altijd zo geweldig mooi! En haar rode lipstick, i like it! Ook een veelzijdige blog, ik vind de mee met Vera vlogs altijd erg leuk!

3. Beautylab.nl

aarbeien recepten_15

Hema Holographic nagellak

http://www.youtube.com/watch?v=ZEbmE2A7IfI&feature=player_embedded

mint geel bruin ooglook full face
Ook Serena heeft veel verschillende dingen, leuke food tutorials, make/up looks en reviews! Ook vaak een artikel van Nena, en af en toe een artikel van Angel, die ik echt geweldig vind!

4. lifebeautystyle.blogspot.nl

https://www.youtube.com/watch?v=tMBVuHBONdM&feature=player_embedded


Laura is wat jonger dan de vorige bloggers, maar dat maakt haar er niet minder op! Ik vind dat ze leuke en gevariërde artikels schrijft, en ze reageert altijd ook op de reacties van haar lezers, ik vind haar blog heel leuk!

5. lifeasmelissa.blogspot.nl

64488_461881567223436_1115184500_n_largehttp://www.youtube.com/watch?v=9qg8xWUDask&feature=player_embedded

Melissa schrijft ook veel verschillende artikels, filmpjes van shoplogs, Q&A ook weer allemaal heel gevarieerd, ook weer een leuke blog !
________________________________________________________________________
Websites

1. Weheartit.com
(1) Wonderl4nd | via FacebookAlívio Imediato | via Tumblr

Alívio Imediato | via Tumblr

200339883395190751_11uta6ev_c_large

My life  | via Facebook

Large

Een hoop leuke plaatjes, eten, lieve dieren, inspirerende en ga zo maar door! I love it

2. perfectbucketlist.tumblr.com

(ik heb een enorm zwak voor Las Vegas ♥)

\

Allemaal leuke bucketlist items, hier kijk ik regelmatig op en heb een hele map op mn laptop waar ik die dingen opsla. Haha

3. Youtube.com

YouTube-startpagina
YouTube-startpaginaYouTube-startpagina
YouTube-startpagina
Do i need to say more, uh? Haha jullie kennen het allemaal wel (:Dat waren de blogs en websites die ik dagelijks bezoek. Het zijn er eigenlijk niet zo veel… Welke websites en blogs kende je nog niet, en welke bezoek je dagelijks?
-

One thought on “Mijn favoriete blogs+websites

Geef een reactie

