Inspiration; hair ♥

Hee ♥ Vandaag een artikeltje over inspiratie voor leuke bun’s, braids &nd ponytails! I  ♥  it 🙂
Enjoy!

 

– (Top) bun & losse knotjes


bron foto’s
Ik hou van bun’s ! Ik vind vooral de laatste heel leuk, lekker losjes, daar houd ik van! Ik draag ze meestal wel iets lager, omdat ik het bij mezelf niet mooi of leuk vind. En ze hebben op een of andere manier nooit zo veel volume bij mij..

– Vlechten
Large
(deze kon natuurlijk ook bij de buns, maar naar mijn mening ligt de nadruk op de vlecht)
Large
Large
Large

Large

Large

Large
Visgraat vlechten zijn denk ik wel mijn favoriet! Ik vind die aparte kapsels altijd zo gaaf, maar het lukt me nooit om ze na te maken, en een visgraat vlecht is makkelijk te maken!
bron foto’s

– Paardenstaarten
Large
Large
Large
Large
Large
Large
Ik houd van paardenstaarten! Ik vind de losse altijd zo mooi he, bij andere gaat het zo gemakkelijk, maar mij kost het altijd wel wat moeite om een mooie, losse paardenstaart te maken haha. Vooral de laatste vind ik erg leuk!
bron foto’s 

 

-

6 thoughts on “Inspiration; hair ♥

Geef een reactie

