Persoonlijk #2 , messy life.

Hii allemaal! Ik wil eerst even snel zeggen dat het review binnen een week online komt, en er komt ook nog een artikeltje over een make-up product!
And now, let’s get personal..
___________________________________________________________________________________________________________________________

Degene die regelmatig op mijn blog keken, ik had het moeilijk met school. Ik heb een tijdje geen **** voor school gedaan, waardoor mijn cijfers enorm kelderde, en ja het is echt, slechte cijfers laten je gemiddelde eerder dalen dan goede cijfers je gemiddelde ophalen. Ik heb de laatste tijd alles op alles gezet om dit jaar havo 4 af te kunnen sluiten. Ik had een goed gevoel over mijn laatste SET week, en hoopte op goed nieuws. De cijfers die ik terug kreeg waren goed/prima, op een 4 voor Frans na, waardoor mijn punt van 5,4 naar 5,3 ging en dit veranderde als ‘eindcijfer’ dus in een 5, en dat zorgt er weer voor dat ik 3 onvoldoendes sta (voor Frans, Wiskunde en Economie). Bij 3 onvoldoendes ben je twijfel geval, en zou je nog over kunnen gaan.

large

Maar helaas, ik ben vanmiddag gebeld dat ik havo 4 nog een keer opnieuw moet doen.. omdat ik een tijd hele slechte cijfers haalde en niets deed mis ik een stukje basis voor volgend jaar (volgens hun) en het had teveel risico om me over te laten gaan naar havo 5, mijn examenjaar.
qw
Ik baal natuurlijk enorm.. ik kan me zelf wel voor mn hoofd slaan dat ik die periode niets gedaan heb, want dan had ik gewoon over kunnen gaan..
Maar goed, life goes on ik kan er niks aan veranderen ik moet het maar accepteren. Het ergste vind ik nog dat ik mijn 3 aller beste vriendinnetjes moet gaan missen ik m’n klas, en weer bij nieuwe mensen kom, daar houd ik niet zo van.
large

Ik heb ook leuk nieuws, ik ga namelijk met mijn zus op vakantie naar Bonaire! Ik heb er super veel zin in en ik moet ook weer even tot rust komen, even ontspannen en alles op een rijtje zetten. My messy head op orde brengen, zodat ik het schooljaar goed kan beginnen en knallen die handel!
jn
Wat vinden jullie van dit soort artikeltjes, vaker doen of niet?

veel liefs,
laris

Geef een reactie

